
„DISCOVER”: Nowy kierunek marki Lexus
Na wystawie Japan Mobility Show Lexus zaprezentował nowy kierunek rozwoju marki pod hasłem „Discover”.
Zobacz więcej

Na wystawie Japan Mobility Show Lexus zaprezentował nowy kierunek rozwoju marki pod hasłem „Discover”.

Lexus od debiutu w 1989 roku sprzedał już 15 130 246 samochodów globalnie. Sprzedaż zelektryfikowanych samochodów Lexusa przekroczyła 3,5 mln egzemplarzy.

Kolejna edycja i kolejny rekord! Blisko 4300 osób zapisało się do udziału w 7. Biegu z Radością, który odbył się 12 października w warszawskim Wawrze.

Lexus po raz kolejny jest partnerem Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina. W XIX edycji wydarzenia koncerty będą się odbywać od 2 do 23 października w Filharmonii Narodowej w Warszawie.

Limitowana wersja Vibrant Edition produkowana będzie wyłącznie od września 2025 roku do maja 2026 roku.

W pierwszym półroczu w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech sprzedano 9139 Lexusów. Wiodąca rola Polski ze sprzedażą na poziomie 6990 Lexusów